ني ني ناز ماني ني ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

لبخند زيباي خدا

حس کردن اولین تکونات...

1392/12/21 14:39
نویسنده : مامان و بابا
308 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه من.....Gifs Animés oeufs 23Avazak.ir smili82 تصاویر زیباسازی وبلاگ (3)

الان که دارم این مطلب رو می نویسم هر چند دقیقه تکونات رو حس می کنم....یه چیزی مثل نبض که می زنه و ول می کنه....

اولین باری که حست کردم چهارشنبه 92/11/09 بود .... اولش که نمی دونستم این حالتها از تکونها و ورجه وورجه های توست..... تااینکه پنج شنبه که کلاسهای آکواژیمناستیکم رو رفتم و حالتم رو گفتم بهم گفتن که این وروجکته که داره وول می خوره

عشقم.... وقتی تکون می خوری دستم رو رو شکمم می زارم و واست سوره والعصر و حمد می خونم ....

امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی وروجک من .....

امروز که بابایی زنگ زد بهم ، بهش گفتم : بابایی دخترت خیلی شیطونی می کنه ها ....می خندید و  می گفت : راس می گی .....حتماً دخترم غذا می خواد پا می کوبه و بهت می گه غذا بده .... غذا      می خوامگفتم اتفاقاً وقتی بهش غذا می دم تکوناش بیشتر می شه.خلاصه کلی راجع بهت گفتیم و خندیدیم..... تو شادی و خوشی زندگیمون رو کامل تر کردی ..... تو نتیجه عشق من و بابایی ..... بابافرهاد دیگه هر روز صبح که می خواد بره سرکار با تو هم خداحافظی می کنه

عزیزم......الان که اینها رو واست می نویسم دوست داشتم اینجا بودی تا محکم بغلت می کردم و       می بوسیدمت

کوچولو مامان ، قول بده حسابی بخوری تا تپل مپل بشه...... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)